Zespół szkoleniowy

Beata Grotowska

Beata Grotowska

psycholożka, psychoterapetka
psychoterapia dzieci, dorosłych, rodzin, psychoterapia grupowa, konsultacje, szkolenia

email: beata.grotowska@fundacja.savant.org.pl
Więcej informacji

Psycholożka, psychoterapeutka. Prowadzi psychoterapię dzieci, dorosłych i rodzin. Ukończyła: – 4-letnie całościowe szkolenie Psychoterapia zintegrowana z uwzględnieniem systemowej terapii rodzin oraz pracy z dzieckiem i młodzieżą — akredytowane przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. – roczne szkolenie z psychoterapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży. – Wprowadzenie do terapii par skoncentrowanej na emocjach EFT. Dodatkowo szkoliła się m.in. w zakresie: diagnozowania i prowadzenia psychoterapii dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera, ADHD, zaburzeniami lękowymi, depresją, PTSD, niską samooceną, problemami z zachowaniem, zaburzeniami zachowania (u nastolatków), zaburzeniami odżywiania, tikami, OCD Psychopatologii, Racjonalnej Terapii Zachowania, Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, pracy z pacjentami z zaburzeniami preferencji seksualnej, pracy z pacjentami zgłaszającymi myśli samobójcze, stosowania leków w psychiatrii, pracy z dorosłymi pacjentami z diagnozą zespołu Aspergera, pracy z pacjentem z doświadczeniem traumy z dzieciństwa, pracy z pacjentem z poczuciem beznadziei, pracy z pacjentem, który doświadczył wykorzystania seksualnego, pracy z pacjentem ,,zajadającym stres”, pracy z traumą pierwszego typu, wspierania rodziców w procesie terapii dzieci, pokonywania oporu nastolatka, dialogu motywującego, pracy z dzieckiem krzywdzonym, zachowań autoagresywnych u dzieci i młodzieży, zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci, Psychoedukacji dzieci i nastolatków o ASD i ADHD Psychoedukacji dorosłych z ASD i ADHD Skutecznej praca z ASD i ADHD Terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży z ASD i/lub ADHD. Współwystępowania depresji oraz ASD i/lub ADHD. Wybuchów złości i (auto)agresji w ADHD i ASD. Zaburzeń lękowych w ASD i ADHD. Zaburzeń obsesyjno- kompulsyjnych (OCD) oraz ADHD i/lub ASD. Współautorka książki: ,,Codzienność dziecka z zespołem Aspergera okiem rodzica i terapeuty”, wyd. Harmonia, autorka artykułów o problemach dzieci i dorosłych z zespołem Aspergera. Autorka badań nad umysłowością nastolatków z zespołem Aspergera. Członek Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Pasjonatka psychopatologii i neuropsychologii, zwolenniczka indywidualnego podejścia do każdego człowieka i całościowej opieki nad rodziną. W Fundacji SAVANT prowadzi: psychoterapię dzieci, młodzieży, dorosłych, rodzin, treningi umiejętności społecznych, grupy terapeutyczne dla nastolatków, szkolenia dla szkół, warsztaty dla rodziców i kadry pedagogicznej. W wakacje wyjeżdża z dziećmi i młodzieżą na obozy terapeutyczne. Udziela konsultacji dla rodziców, nauczycieli, i innych specjalistów. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

Bogdan Mizerski

Bogdan Mizerski

psycholog, coach, terapeuta
terapia dzieci od 12 r.ż., coaching, konsultacje, szkolenia

email: beata.grotowska@fundacja.savant.org.pl
Więcej informacji

Psycholog, dyplomowany coach. Ukończył 12-miesięczne szkolenie z terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży. Ukończył roczne, podyplomowe studia na kierunku Coaching Profesjonalny. Szkolił się m.in. w zakresie: diagnozowania i prowadzenia psychoterapii dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera, ADHD, zaburzeniami lękowymi, depresją, PTSD, niską samooceną, problemami z zachowaniem, zaburzeniami zachowania (u nastolatków), zaburzeniami odżywiania, tikami, OCD oraz wspierania rodziców w procesie terapii dzieci, pokonywania oporu nastolatka, pracy z dzieckiem krzywdzonym, zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci. Założyciel portalu i forum ADHD.org.pl, administrator i ekspert na forach dotyczących zaburzeń neurorozwojowych. Organizator grup wsparcia dla rodziców dzieci z ADHD i innymi trudnościami wychowawczymi, wykładowca szkoleń dla rodziców i opiekunów dzieci z ADHD i zespołem Aspergera oraz zaburzeń pokrewnych. Wieloletni praktyk w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą z ADHD, zespołem Aspergera i zaburzeniami pokrewnymi. Pasjonat nauki i psychologii ewolucyjnej. Autor wielu wypowiedzi w TVP, TVN, Polsat News, TOK FM. Autor badań dotyczących specyficznych umiejętności i predyspozycji nastolatków z ADHD. Informatyk z dużym stażem w budowie aplikacji, administracji systemów informatycznych, systemów operacyjnych i baz danych. W Fundacji SAVANT prowadzi: terapię psychologiczną młodzieży, coaching dla młodzieży i dorosłych, treningi umiejętności społecznych, szkolenia dla szkół, warsztaty dla rodziców i kadry pedagogicznej, udziela konsultacji dla rodziców i nauczycieli. Specjalizuje się w pracy z dziećmi od 10 r.ż., młodzieżą i dorosłymi. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

Aniela Januś

Aniela Januś

psycholożka, seksuolożka, psychoterapeutka
psychoterapia młodzieży od 12 r.ż. oraz dorosłych, psychoterapia grupowa

email: aniela.janus@fundacja.savant.org.pl
Więcej informacji

Psycholożka, Seksuolożka, Psychoterapeutka integracyjna. Prowadzi psychoterapię młodzieży i dorosłych. Absolwentka Wydziału Psychologii na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją wychowawczą stosowaną. Ukończyła roczne szkolenie z terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży oraz studia podyplomowe z seksuologii klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. A także 4-letnie całościowe szkolenie z psychoterapii w nurcie humanistyczno doświadczeniowym INTRA. Zawodowe umiejętności zdobyła m.in. pracując jako konsultantka Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, psycholog w placówkach oświatowych – szkole średniej i poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz w jako animator zajęciowy na oddziałach psychiatrii dziecięcej z ramienia Fundacji Druga Strona Lustra. Doświadczenie kliniczne wzbogaciła dzięki stażowi w Środowiskowym Domu Samopomocy dla Osób Chorujących Psychicznie i Szpitalu Specjalistycznym im. dr J. Babińskiego w Krakowie. W zakresie seksuologii swoje umiejętności pogłębia poprzez udział w licznych szkoleniach i konferencjach, m.in. „Seksualność osób z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną”, „Rozwój psychoseksualności dziecka”, „LGBT+ – wiedza i kompetencje w pracy pomocowej”. Odbyła również staż w Poradni Seksuologicznej i Patologii Współżycia Szpitala Nowowiejskiego. Obecnie pracuje również jako psychoterapeuta w Centrum Pomocy Profesjonalnej oraz konsultant w Telefonie Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. Wspiera osoby dorosłe i nastolatki doświadczające kryzysów, mające trudności w relacjach interpersonalnych oraz zmagające się z obniżonym nastrojem, lękami i niską samooceną. Pomaga młodzieży w spektrum autyzmu i z ADHD zrozumieć siebie i swoje emocje oraz wspiera ich integrację ze środowiskiem rówieśniczym. Towarzyszy osobom doświadczającym trudności w obszarach swojej seksualności. W Fundacji SAVANT prowadzi treningi umiejętności społecznych, terapię indywidualną dzieci i młodzieży oraz konsultacje seksuologiczne. W wakacje pełni rolę wychowawcy podczas obozów terapeutycznych. Specjalizuje się w pracy z młodzieżą od 12 r.ż. i dorosłymi. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.

Monika Czajka

Monika Czajka

psycholożka, trenerka TUS
terapia indywidualna dzieci od 10 r.ż., TUS

email: monika.czajka@fundacja.savant.org.pl
Więcej informacji

Psycholog, certyfikowany Terapeuta pedagogiczny i TUS Posiada 18-letnie doświadczenie w pracy w placówkach oświatowych, praktyczne umiejętności z zakresu stosowania metod oddziaływania wychowawczego, pracy z rodzicami i nauczycielami. Tytuł magistra psychologii zdobyła na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Psychologii. Podyplomowo studiowała oligofrenopedagogikę w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Dodatkowo szkoliła się w zakresie terapii pedagogicznej, radzenie sobie w sytuacjach trudnych wychowawczo, bezpieczeństwa w internecie, pracy pedagogicznej z uczniami z zespołem Aspergera. Zrealizowała 1 stopień szkolenia TSR. Odbywała liczne staże m.in. w Placówkach zajmujących się terapią osób z zespołem Aspergera. Stosuje niestandardowe rozwiązania i kreatywne sposoby radzenia sobie z trudnościami. Jest urodzoną optymistką. Potrafi rozpoznawać i analizować przyczyny niepowodzeń edukacyjnych. Diagnozuje sytuacje wychowawcze w szkole w celu rozwiązywania trudności wychowawczych i wspierania rozwoju dzieci i młodzieży.